ÜRÜN İADE VE DEĞİŞİMİ

İade işlemi nasıl yapılır?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra, ürünlerimizden kaynaklanan bir problemden (hasar, özür, bozukluk vs) dolayı ürünlerinizi iade etmek istiyorsanız, ürünlerin elinize geçtiği tarihten itibaren en geç 30 gün içerisinde iletişim sayfamızda bulunan info@doremi.com.tr adresimize "Ürünlerimi iade etmek istiyorum" konulu mail ile tarafımıza iade talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Talebiniz tarafımıza ulaştıktan sonra müşteri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçecektir.

Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir. Bunlar:

  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır.
  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.
  • İç giyimde üst grup kullanılmamış olmak kaydıyla faturadaki tutar üzerinden değiştirme veya iade yapılmaktadır.
  • İç giyim ve mayo alt grubunda hijyen dolayısıyla değiştirme yapılmamaktadır.
  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Bu işlemlerden sonra, ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.

İade talebim kabul edildi. Bundan sonra ne olacak?

İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.

Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 2-5 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza yatırılmaktadır. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması bankalara göre ortalama 1-3 iş günü sürmektedir. Bu süreç içerisinde DoReMi'nın hiçbir şekilde etkisi yoktur, sürenin uzaması halinde bankanız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Havale/EFT ile verilen siparişlerin ödeme iadeleri için, ürününüzün iptali onaylandığı tarihte müşteri temsilcilerimiz size üyelik sayfanızda bulunan iletişim bilgilerinden yararlanarak ulaşacaklar ve banka hesap bilgilerinizi isteyeceklerdir. Sizden banka hesap bilgilerinizin alınmasına istinaden ödeme iadeniz ortalama 2-5 iş günü içerisinde yapılacaktır.

Değişim yapabilir miyim?

Ürün değişimi için iptal şartları geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır.

İade için ürünü(leri) hangi adrese yollamalıyım?

Müşteri temsilcisi ile konuşup, gerekli işlemleri tamamladıktan sonra iade/ değişim ürünlerini faturanın üzerindeki adrese yollayabilirsiniz. Bakır ve Pirinç San. Sit. Mustafa Kurdoğlu cad. Çuhadaroğlu İş merkezi No:34/2 Beylikdüzü/ İstanbul

İade/ değişim ürünlerini nasıl geri yollayabilirim?

Eğer üretimden kaynaklanan ya da hatalı gönderilmemiş bir ürünü iade/ değişim için geri yolluyor iseniz, masrafları sizin karşılamanız gerekmektedir.Detaylı bilgi için müşteri hizmetleriyle görüşebilirsiniz. Üretim hatası/ yanlış ürün gönderimi gibi sebeplerden iade/ değişim işlemi yapılıyor ise, müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüştükten sonra karşı ödemeli gönderebilirsiniz.

İade bedelini ne zaman geri alabilirim?

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren beş (5) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir.

Kargo ücreti iade/ değişim durumunda iade edilir mi?

Hayır, kargo ücretleri iade edilmemektedir. Fakat 50 TL ve üzeri alışverişlerde bedava kargo seçeneğimiz bulunmaktadır.